Thursday, September 20, 2007



Άλλαξε ο Μανολιός….?

Πολύς ντόρος έχει γίνει για τη νέα διαφημιστική καμπάνια του ΑΝΤ1 και κυρίως για το σκηνικό του δελτίου ειδήσεων. Τώρα που όλοι έχουν πει την άποψή τους και ο ΑΝΤ1 παρουσίασε με δελτίο τύπου το σκεπτικό της εταιρείας Red Bee που επιμελήθηκε την ολική αναμόρφωση των σημάτων του σταθμού, ήρθε η ώρα να κάνουμε τα δικά μας σχόλια.
Λογότυπο με χρώμα ροζ...
Η αλήθεια είναι πως η εταιρεία βασίζεται περισσότερο στο background όταν αναλαμβάνει την ανανέωση ενός τηλεοπτικού σταθμού χωρίς να επηρεάσει σημαντικά το λογότυπο. Θυμηθείτε το BBC που έχει φόντο κόκκινο χωρίς στην ουσία να αλλάξει το λογότυπο. Έτσι βασιζόμενη σ’ αυτή τη λογική, κυριαρχεί το ροζ στο background, ενώ στα διαφημιστικά spot του σταθμού (idents) το logo «ψάχνει το background του που είναι το ροζ σε διάφορες «εμπειρίες ζωής» όπως λέει και το δελτίο τύπου. Tα spot (idents) είναι αρκετά εντυπωσιακά αν και μας θύμισαν την προπέρσινη καμπάνια του Alpha που το logo «έψαχνε» το κόκκινο του χρώμα!
Στην όλη καμπάνια άλλαξε χρώμα και το λογότυπο, όπου μετά τον πειραματισμό από ένα αχταρμά χρώματος που κυριαρχούσε στην προηγούμενη καμπάνια (προσπαθώντας να ξεφύγει από το κίτρινο-χρυσό) έγινε άσπρο, μίκρυνε σημαντικά ενώ μετακινήθηκε στα δεξιά. Τα κατάφεραν πάλι και το καναν αδιάφορο! Μετά από σκέψεις οι ιθύνοντες το μεγάλωσαν κάπως γιατί φαίνεται πως δεν τρελάθηκαν και πολύ!
Δελτίο Ειδήσεων
Έχουμε παρατηρήσει πως στο BBC η Red Bee διατηρεί ισορροπίες και έτσι το κόκκινο χρώμα διατηρήθηκε και στο σκηνικό των ειδήσεων και στους τίτλους εκτός των idents. Το ίδιο προσπάθησαν να κάνουν και με τον ΑΝΤ1 μόνο που η επιλογή του ροζ δεν «έδεσε» με τις ειδήσεις και θυμίζει …Barbie! Το μαύρο σε σκηνικό ειδήσεων δεν ενοχλεί ιδιαίτερα, άλλωστε κυριαρχεί στα περισσότερα studio στα αμερικανικά δίκτυα. Γενικότερα, το σκηνικό είναι εντυπωσιακό αλλά αυτό που ενοχλεί είναι το ροζ που νομίζεις πως είναι σκηνικό κουτσομπολίστικης εκπομπής. Στους τίτλους το αρχικό χρώμα ροζ των πρώτων ημερών άλλαξε ενώ τα μικροσκοπικά γράμματα μεγάλωσαν!
Γενικότερα, είναι μια καμπάνια που μπορεί να μην έχει κάτι το ιδιαίτερο, σχολιάστηκε όμως αρκετά πράγμα που σημαίνει πως έχει ήδη πετύχει σύμφωνα με τη "γλώσσα" του μάρκετινγκ.

2 comments:

kousmas said...

etsi stsi

mmexer said...

ε μα είναι δυνατόν; κεντρικό δελτίο με ροζ; Λες και θα πηδήξει η Τατιάνα κάποια στιγμή!