Sunday, March 30, 2008

Rest in peace (part 3)



Ο Τζίτζικας κι ο μέρμηγκας

Κανάλι: ΑΝΤ1 Έτος παραγωγής: 2007-08, Σενάριο: Έλενα Σολωμού Κωστής Παπαδόπουλος, Σκηνοθεσία: Αντώνης Τέμπος, Επεισόδια: 17
Περιγραφή: Φίλοι από παιδιά αλλά µε διαµετρικά αντίθετο χαρακτήρα. Ο σπάταλος κι έξω καρδιά Αλέκος συνυπάρχει µε τον τσιγκούνη και γκρινιάρη Αντώνη, όχι µόνο στον εργασιακό χώρο αλλά και στη ζωή, καθώς ζουν µε τις οικογένειές τους στην ίδια πολυκατοικία.
Παίζουν: Σάκης Μπουλάς, Παύλος Χαϊκάλης, Τζόυς Ευείδη, Ασπασία Τζιτζικάκη, Δημήτρης Τζουμάκης κ.α

Το σχόλιο του mmexer:
Τι μου θυμίζει, τι μου θυμίζει! Τα αυτονόητα θα λέμε; Ε ναι λοιπόν πρέπει να τα πούμε, μήπως και οι υπεύθυνοι του ΑΝΤ1 βάλουν μυαλό στο κεφάλι τους και συνειδητοποιήσουν πως, με το να επαναλάβεις μια επιτυχία άλλου καναλιού, έχεις στο τσεπάκι δεδομένη αποτυχία!
Ποιο είναι λοιπόν το αυτονόητο; Ότι η σειρά είναι copy (κλόπυ) paste από την περσινή επιτυχία του MEGA, «50-50». Μα γιατί είστε τόσο κακοί άνθρωποι; Εδώ δεν είναι φίλοι, είναι συνάδελφοι – φίλοι, ενώ στο 50-50 ήταν απλά φίλοι. Και δεν υπάρχει και ο τρίτος (Φιλιππίδης) για να συμπληρώσει την παρέα. Ε μπορεί να είχε χαμηλότερο μπάτζετ η σειρά αυτή, τι να πω! Και το ‘χουν κάνει τόσο τρανταχτό που την προγραμμάτισαν ίδια μέρα και ώρα που έπαιζε το 50-50 (Παρασκευή στις 21.00) Καλά για τόσο μαλάκες μας έχετε;
Η σεναριογράφος Έλενα Σολωμού, συμμετείχε και στην ομάδα του 50-50, γι’ αυτό και οι ομοιότητες. Αυτό όμως δεν σημαίνει πως μένεις στάσιμος σε μια επιτυχία, αλλά πρέπει να μας δώσεις κάτι καλύτερο σεναριακά και όχι μια ίδιου στυλ σειρά, που απλώς θα την βαρεθούμε στα δύο επεισόδια. Αλλιώς κάθεσαι σπίτι σου και πλέκεις κάλτσες για τα παιδιά σου!
Δυστυχώς, η προσπάθεια επανάληψης μιας επιτυχίας αποτελεί πάγια τακτική όλων των τηλεοπτικών σταθμών (μην μας πουν και αντι-αντενικούς!). Και επειδή τα ‘χει λουστεί τις προηγούμενες χρονιές το τηλεοπτικό κοινό, της γύρισε γρήγορα την πλάτη!
Δεν είναι ότι είχε και κανα πρωτότυπο σενάριο, αλλά τουλάχιστον για το δίδυμο Μπουλά - Χαϊκάλη θα μπορούσες να τη δεις, έστω για να σκοτώσεις την ώρα σου! Οι υπεύθυνοι του ΑΝΤ1 προσπάθησαν να της δώσουν μια ένεση, αλλάζοντας της μέρα, αλλά όχι μόνο δεν την βοήθησε... αλλά την βούλιαξαν κυριολεκτικά. Πόσο βούλιαξε; Χμ… για να σκεφτώ κανα παράδειγμα: Πως είναι η εξωτερική πολιτική της Ελλάδας στο θέμα της Π.Γ.Δ.Μ.; Χειρότερα!
Η μόνη ηθοποιός που έχει ελαφρυντικό από το mmexer που είπε το ναι για να παίξει στη σειρά- φιάσκο, είναι η Ασπασία Τζιτζικάκη…. λόγω συνωνυμίας με τη σειρά!!

Να την ξαναδώ;
Μακάρι να βγω ψεύτης, αλλά έχω την εντύπωση πως θα κάνει δεύτερη καριέρα τα μεσημέρια (ξέρετε, μετά το δελτίο που μας πρήζουν στις επαναλήψεις), αν αποφασίσει να την προβάλει ξανά ο ΑΝΤ1. Σαν το «Άκρως Οικογενειακό» ένα πράγμα! Αν φυσικά υπάρχουν μέχρι τότε τα επεισόδια και δεν τα ‘χει κάψει ο Μίνωας Κυριακού για να γράψει πάνω τις εκπομπές της συζύγου του Μαρί!
AGB:
(στο σύνολο) Υψηλότερο: 22,7% Χαμηλότερο 3,8%

43 comments:

scoob said...

ΝΑΙ Ε????


[1]

scoob said...

ΠΟΣΟ ΔΙΚΙΟ ΕΧΕΙΣ ΠΑΝΤΩΣ.....

ΑΝΤΕ ΚΑΛΗΝΥΧΤΕΣ....

ctrl-alt-backspace said...

MMEXER έχεις σοβαρό πρόβλημα στα μαθηματικά. Από το part A (=1) πήγες στο part 3...

mmexer said...

@ scooby-doo
Ευχαριστώ που με δικαιώνεις σκούμπι ντου Βάζεις καλάθι στην γνώμη μου χαχαχα

mmexer said...

@ minustv
Αϊντε πάλι τα ίδια Παντελάκη μου...
Επειδή στην είπα για το "λόγω" πρέπει να βρεις κάτι να πεις!

Ε άμα εγώ έχω πρόβλημα στα μαθηματικά ...εσύ έχεις πρόβλημα στα μάτια! xaxaxa

Το "Rest in peace" Α, Β, Γ είναι για εκπομπές: Δεν έχω κάνει Β μέρος ακόμη!

Το Rest in peace 1, 2, 3 είναι για τις σειρές!
Το 1 ήταν το σήριαλ "Ιστορίες από την απέναντι όχθη", 2 το "Super Μπαμπάς" και 3 το σήριαλ "Ο Τζίτζικας κι ο Μέρμηγκας"!

Προτείνω να σταματήσεις να βλέπεις καθημερινά Μέλανη πάραυτα! xaxaxa

scoob said...

"Ευχαριστώ που με δικαιώνεις "
ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠOΤΑ...50 euro LOL

YG:AYTHN THN ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΕΛΕΓΑ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΩ ΚΙ ΕΓΩ ΑΛΛΑ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΕ ΤΟ PART Α ΚΑΙ ΜΕΤΑ 3 ΑΝΤΙ ΤΟΥ Β...

ΑΡΑ...ΟΥΦΦΦΦΦ...ΤΗ ΓΛYΤΩΣΑ....
ΧΙΧΙΧΙ

ctrl-alt-backspace said...

Και σου έχω και το άλλο. το xaxaxa γιατί το γράφεις στα greeklish και όλο το υπόλοιπο στα ελληνικά ενώ όταν άφησες comment στο blog μου δεν το γύρισες στα αγγλικά για να γράψεις το minus? ε;

(Ας το διευκρίνιζες, εγώ ευκαιρία για ειρωνεία δεν χάνω να το ξέρεις)
(Έχεις λάθος άποψη - άσχετο)

(Τι νούμερο έχω τώρα?)

ctrl-alt-backspace said...

Άσχετο, αλλά υπήρξε στην πραγματικότητα αυτή η σειρά; Ούτε που την θυμάμαι!

mmexer said...

Άσχετο... το σχόλιο για τη σειρά; Αυτό θα πει να εκτιμάς τα κείμενα του blogger :)

scoob said...

10

3 λαλούν και 2 χορεύουν....

ctrl-alt-backspace said...

Εκτίμησα τον τίτλο. Δεν σου αρκεί;
:D
Ανεκτίμητε μου εσύ!!

(Το 10 πρέπει να είμαι...)

ctrl-alt-backspace said...

Το 11

b|a|s|n\i/a said...

ουφ ευτυχώς που διάβασα τα σχόλια, γιατί και γω πήγα να γράψω πού είναι το part 2 οέο, αλλά μετά σκέφτηκα γιατί το ένα part έχει γράμμα και το άλλο νούμερο; κάποιο λάκκο έχει η φάβα, ευτυχώς δικαιώθηκα. καλό βράδυ :)

mmexer said...

@ all
Το χω πάρει απόφαση.....
Πήγε άπατη η σειρά θα πάει και το κείμενο μου τώρα!!!!
το mmexer θέλει παρατηρητικότητα xaxaxa :)

Είδωλο said...

και μονο ο χρονος που αφιερωσες για το ποστ για την συγκεκριμενη σειρα ... απαπαπαπαα

revqueer said...

Μαθαίνω ο ΑΝΤ-1 πάει κατά διαόλου φέτος, ε;

Γκρινιάρης said...

Καλημέρα!

Γνώμη δεν έχω, δεν το έχω δει καθόλου. Πάντως το 50-50 ήταν κορυφή! Άσχετο!

? said...

ο τζιτζικας από τα τρέιλερ μου βρώμαγε για μουφα αντιγραφή του 50-50. η αιώνια μανία του αντιγραφείν βλέπεις

to.telecontrol said...

μου αρέσει που 'τρώγεστε' για πράγματα ασήμαντα, όπως το πώς πετάχτηκες από το partA στο part 3!!! μου θύμισε τότε που τσακωνόμασταν εμείς και σου έλεγα ότι για λεπτομέρειες και αστεία πράγματα είχαμε blogομάχη!!! -δε λέει να τελειώσει ο 'πόλεμος των blogs minus και mmexer' !!! -
τέλος πάντων, κατά τα άλλα, πετυχημένο το σχόλιό σου για την Τζιζικάκη !!!!! μίλησες....

Unknown said...

Μια χιλιοπαιγμένη φόρμα ελληνικού σήριαλ που απολύτως δικαιλογημένα πήγε άπατο, προσπαθώντας να βαδίσει στα χνάρια του 50/50.

Γενικά πασχίζω να βρω ελληνική σειρά που να αξίζει.

Anonymous said...

Καθαρή αντιγραφή.Και να πεις πως είναι και καλό...

mmexer said...

@ x-oyranoy
Ε είναι για να πετάμε τα σκουπίδια.... :) Να ξέρουμε τι μας γίνεται!!!!

@ revqueer
Το κατα διαόλου είναι λίγο μπροστά στα 10 εκατομμύρια ζημιές! χαχαχα Ναι έφαγε όλο το πρόγραμμα στα μέσα της σεζόν και παίζει επαναλήψεις!

mmexer said...

@ γκρινιάρης
Άρα είσαι στους τυχερούς που ούτε καν μια ώρα δεν του αφιέρωσαν!!!

@ νίκος κ.
παλιά τους τέχνη κόσκινο εκεί στα κανάλια... Που την πληρώνουμε με το χειρότερο τρόπο εμείς φυσικά! ΜΠρρρ

Νικόλαος Παπουτσής said...

Κρίμα για τον Σάκη που τον
πάω με χίλια.
Το κακό με αυτούς που κλέβουν
απο κάτι επιτυχημένο στοιχεία
ειναι ότι: δεν γνωρίζουν πως
ειναι καλύτερο να αντιγράφουν
για να έχουν επιτυχία
Η το γνωρίζουν άλλα με την αντιγραφή
κινδυνεύουν με πρόστιμα ???

καλό σου απόγευμα mmexer

τσίου!!!

mmexer said...

@ to.telecontrol
Μήπως να του κοιτάξεις λίγο την πίεση; Δεν τον βλέπω στα καλά του τον minus τελευταία χαχαχαχα

@ samael
να αξίζει όπως άλλες που έχουμε δει....δύσκολο. Να βλέπεται ευχάριστα.... χμ... μείνε συντονισμένος και έχω μια πρόταση :)

mmexer said...

@ akon
Όντως... όχι απλά κακή... χειρότερη αντιγραφή δεν μπορούσε να γίνει!

@ karaflokotsifas
Ε ναι... οπότε το κάνουν σε παραλλαγή.... Μόνο που τους βγαίνει χειρότερο!!!!!
επίσης, καλό απόγευμα! :)

Ασκαρδαμυκτί said...

Άμα πάιζουν ωραίες γκόμενες θα το βλέπω με τη φωνή κλειστή!
Πειράζει;

Κώστας said...

Τι αδιάφορες οι ελληνικές σειρές φέτος.

Εξαιρούνται s1ngles και πλάσματα.

mmexer said...

@ ασκαρδαμυκτί
αντιθέτως! Μαζί σου... Αλλά δεν θυμάμαι να χε καμιά καλή.... Άντε ίσως αυτή που έπαιζε τη γυναίκα του Μπουλά αλλά και πάλι δεν ήταν και τόσο καλή....

@ κώστας
Για τα υπέροχα πλάσματα ναι, θα συμφωνήσω... Για τους Singles έχω τις αμφιβολίες μου :)

iLiAs said...

..καλή βδομάδα :)

Σοφία said...

Μετά το 50-50, τι πιθανότητες είχε να πάει καλά; Λίγο είδα και ξέρασα...
Καλημέρα mmexerάκι μου!

purple said...

για να μην καταφερω να το δω εγω που οσο να ναι τα βλεπω ΟΛΑ (υποχρωτικα) σκεψου...
καλημεραααα!!!

Υ.Γ ειμαι το 32... αλλα γιατι τα μετραμε???
χαχαχαχαχαχα

kat. said...

τραγικό..
προβάλλεται ακόμα αυτό; μπα..

irene said...

γιατί όμως οι ηθποιοί να χαλάσουν την τόσο καλή εικόνα που χτίσανε με το 50-50;;;
"για τα λεφτά τα κάνεις όλα.."
RIP..

ds said...

Σιγά που ο Ant1 δεν θα έκοβε άλλη μια σείρά!

Πάντως η αλήθεια είναι ότι το επίπεδο των τηλεοπτικών σειρών φέτος είναι πολύ χαμηλό -- πόσο πιο άσχημες μπορούν να γίνουν;

Τις έβλεπα σχεδόν όλες και κατέληξα να βλέπω πλέον μόνο Φίλα τον Βάτραχο Σου (βαρετή σειρά αλλά μ'αρέσει η Σμαράγδα Καρύδη, Λατρεμένοι μου Γείτονες. Και online μόνο βλεπω S1ngles 3 και Υπέροχα Πλάσματα (σιγά μην κάθομαι να περιμένω πότε θα τελειώσει ο Λαζόπουλος).

Strahd said...

... Kι άλλη μια στα σκουπίδια. Άκου εκεί 3.8%!!!

Πόσο χαμήλα μπορεί να πέσει ο ΑΝΤ1;

Νικόλαος Παπουτσής said...

Καλή μας βδομάδα
φίλε μου

τσίου!!

NY ANNA said...

Χαχ! Αυτό με την Ασπασία Τζιτζικάκη, πολύ μου άρεσε! Καλησπέρες. Δεν θα μπορούσα να έχω αντίθετη γνώμη βέβαια απ' αυτήν που διατυπώνεις. Μια φορά το πήρε το μάτι μου κι έκτοτε... δεν το ξαναπήρε! Μερικές φορές έχω την αίσθηση πως κάποια σίριαλ γίνονται μόνο και μόνο για να εκταμιευτούν φράγκα. Φιλιά. (Έλειπα. Μα ξαναγύρισα και πολύ χαίρομαι!)

mmexer said...

@ ilias
επίσης.... και καλό μήνα... ε τελειώνει όπου να ναι... κάτι ώρες μείνανε :)

@ σοφια
Καμία φυσικά... Είναι και η απελπισία των καναλιών στο να βρούνε καλά σενάρια.... Τι να πεις. να ζήσουμε να το ξεχάσουμε :)

mmexer said...

@ purple
α σαν και μένα είσαι και συ! μήπως να κανες ένα μίντια μπλογκ; χαχαχαχα δεν φοβάμαι τον ανταγωνισμό χαχαχα

@ kat
μπα! εξ ου και το rest in peace! :)

mmexer said...

@ irene
Επειδή η ανεργία κτυπά κόκκινο τους ηθοποιούς. Και η ματαιοδοξία οδηγεί σε λάθος επιλογές :) Γιατί τώρα που κόπηκε χλωμό το βλέπω να πληρώνονται :)

@ dynx
Εχουμε πιάσει πάτο.... δυστυχώς... Είναι όλες τόσο άθλιες... μια δυο φωτεινές εξαιρέσεις που αυτές απλά βλέπονται. Τίποτα περισσότερο!

mmexer said...

@ strahd
Είχε φτάσει και πιο χαμηλά! Εκεί σε κάτι τέταρτα (έτσι μετριέται η τηλεθέαση) του Πρωινού Καφέ είχε πιάσει έως και 2.3%!

@ karaflokotsifas
Επίσης... και καλό μήνα που μας έρχεται σε κάτι ώρες λολ

@ ny anna
Μα αφού στο τέλος έχασαν κι αυτά που υπολόγιζαν πως θα πάρουν... αυτό είναι το τραγικό! Καλώς όρισες!

Strahd said...

Και η Μελέτη δεν αυτοκτόνησε;;;;

:P