Monday, March 3, 2008

Μια εικόνα... πόσες λέξεις;


Πόσα άτομα χωράνε σε μια πολυθρόνα για τις ανάγκες της Γιουροβίζιον;

1. Ένας, από δύο και πάνω γίνεται της τρελής το πανηγύρι.
2. Τρεις καλέ! Δεν ξέρεις τη φράση "Πολυθρόνα για τρεις"; 
3. Πέντε φυσικά… Που να τρέχεις να αγοράζεις ολόκληρο καναπέ; Δεν βλέπεις τι γίνεται με την ακρίβεια του Αλογοσκούφη


Διαλέξτε απλά την απάντηση που σας βολεύει! Έτσι κι αλλιώς οι εικόνες δεν λένε πάντα την αλήθεια! Ρωτήστε και τον Μάκη, κάτι παραπάνω θα ξέρει!
Ευκαιρίας δοθείσης του καναπέ, το mmexer διαψεύδει κατηγορηματικά τις φήμες που θέλουν τον καναπέ να μετακομίζει στο Αμέρικα για τις ανάγκες της εκπομπής της Όπρα.


Από την άλλη, το STAR, (ποιος άλλος;) προβάλλει για 4η (!) συνεχόμενη μέρα ρεπορτάζ για τη βραδιά της Γιουροβίζιον με τον τίτλο: «Ο Θρίαμβος της υποκουλτούρας». Ποιος; Το STAR! Καλά, πόσα θέλουν να μας τρελάνουν;

26 comments:

iLiAs said...

..χίλιοι καλοί χωράνε :p

Καλο μήνα :)

mmexer said...

@ ilias
χεχε λες ε; Είναι καλοί όμως αυτοί που κάθονται; Το ξέρουμε σίγουρα αυτό; :)

Strahd said...

Εγώ θα έλεγα ΌΛΟΙ οι καλοί χωράνε. :P Βρε μήπως πρόσεξες λάθος; Μήπως επιτέλους το ΣΤΑΡ άρχισε την αυτοκριτική και γι'αυτό και η εν λόγω λεζάντα; Ίσως να λένε ότι τελικά ΝΑΙ έχουμε πέσει πιο κάτω και από την Eurovision σε επίπεδο...

Αχ, mmexer μου δεν άκουσες καλά το ρεπορτάζ. :P Φιλάκια και καλό μήνα. :)

fresco said...

Μα τον Τουτάτη, είναι τρελός αυτός ο Μαλέλης!!!

Anonymous said...

Καλά, το πολύ Star βλάπτει σοβαρά την (ψυχική) υγεία...xexe

tulipa nera said...

Αν η Eurovision είναι ο θρίαμβος της υποκουλτούρας, (οκ, δε διαφωνώ) τότε το star τι ακριβώς είναι; Το πιο ποιοτικό κανάλι της τιβι; Χμμμμ, ενδιαφέρων συλλογισμός, δε νομίζεις;...

Νικόλαος Παπουτσής said...

Ο τροβαδούρος το τραγούδησε
πριν χρόνια...
"Να δεις που κάποτε θα μας
πούνε και μαλά#ες
να δεις που κάποτε
θα μας πούνε και χαζούς"
τσίου!!

? said...

ε δε πάμε καλά!!!

b|a|s|n\i/a said...

και ένας, και δύο, και τρεις, και τέσσερις, και δέκα, και...
μιλάμε για ταυτόχρονα ή σταδιακά;
:) καλησπέρα

Είδωλο said...

E φυσικα, το ΣΤΑΡ στηριζε ΧΡΥΣΠΑ!
γι αυτο λυσσαξανε

osela said...

mmexer
γι' άλλη μια φορά δεν άνοιξα τηλεορ το ΣΚ και βασίστηκα πάνω σου για ενημέρωση.
σκέφτομαι να σε στείλουμε ανταποκριτή στην Πάτρα για το καρναβάλι, και αργότερα στην σερβία (για το άλλο καρναβάλι). Δέχεσαι?

irene said...

έτσι όπως κάνεις πας να με τρελάνεις..
ζήτω το ενημερωτικό δελτίο του σταρ , γιατί να μάθεις για ασφαλιστικό όταν μπορείς να μάθεις τι χρώμα ανταυγια έχει η καλομοίρα;;;εεε;;

mmexer said...

@ strahd
Δυστυχώς το ρεπορτάζ αφορούσε τη Γιουροβίζιον... Δύσκολοι καιροί για αυτοκριτική βλέπεις και δη στην τιβί!

@ fresco
Τρελός και παλαβός.... με την ξεφτίλα:)Είμαι σίγουρος ότι βάζει στοίχημα κάθε μέρα με τον εαυτό του ότι μπορεί να πέσει και πιο χαμηλά!

mmexer said...

@ akon
Δεν το 'βλεπα... Στο zapping, ήταν, στο zapping.... Η δήλωση που κάνουν όλοι για το STAR :)

@ tulipa nera
Μωρε λες; Αν είναι έτσι ο Χίος είναι ο Κωστάλας και η Λαμπίρη μεταδίδει τα νέα από τον πολιτισμό! Υψηλή κουλτούρα μιλάμε:)

mmexer said...

@ karaflokotsifas
Α Εδώ θα διαφωνήσω φίλε καραφλοκοτσίφα..... Αυτό μας το'χουνε πει χρόνια τώρα μέσα από την τιβί.... :)

@ νίκος κ.
αυτό είναι το μόνο σίγουρο :)

@ b|a|s|n\i/a
ταυτόχρονα, ταυτόχρονα, να 'χει ενδιαφέρον το παιχνίδι χαχαχα
άμα ήταν σταδιακά δεν έβλεπα Filmnet καλύτερα?

mmexer said...

@ x-oyranoy
Αυτό τώρα αλλάζει τα δεδομένα... Δεν το γνώριζα ότι στηρίζανε Χρύσπα. Κοίτα ο Μαλέλης που έχει και προτιμήσεις...

@ osela
ότι είναι ο Αγιος Βαλεντίνος για το μέσο άνθρωπο.. είναι το καρναβάλι για την τιβί.. Το γιορτάζουν κάθε μέρα :)
χμ... δεν θα ταν κακή ιδέα.. Όλα πληρωμένα; :p

mmexer said...

@ irene
Σου λέει... αφού θα πάρουμε που θα πάρουμε τη σύνταξη στα 65... γιατί να κάθομαι να βλέπω τον Αλογομούρη; Είναι πιο όμορφη η Καλομοίρα δεν μπορεις να πεις! :)

Unknown said...

Άντε να δούμε πόσο θ 'αντέξουμε ακόμη αυτό το κιτς πανηγύρι. Πρέπει να είμαστε η μοναδική χώρα που ασχολείται τόσο πολύ...έλεος!

ΥΓ.Είδα στο προφιλ σου είσαι στον κλάδο ΜΜΕ, γι' αυτό σεσ βάζω link στο blog μου αν θες πέρνα καμιά βόλτα :)

psykasso said...

ροκ!

Ra Ma said...

Ο καναπές έγινε συλλεκτικός με τόσα ποπουδάκια που έκατσαν, πληροφορίες στο Star!

NY ANNA said...

Ένα βράδυ λοιπόν, η Σεμίνα Διγενή, στην εκπομπή της από την κρατική τηλεόραση πια, είχε καλέσει τον "αξιότιμο κ. Μαλέλη" (του Star, ως γνωστόν) και κάποιοι τον είχανε στήσει στον τοίχο και του τη λέγανε ατέλειωτα για την υποκουλτούρα του δελτίου ειδήσεων του καναλιού του. Αυτός λοιπόν κάποια στιγμά τα πήρε κι έτσι καθώς ήταν με την πλάτη στον τοίχο είπε το εξής: "Εντάξει, εγώ υποτίθεται πως παράγω υποκουλτούρα και σκουπίδια. Εσείς τι κάνετε; Πού είναι λοιπόν η ενεργή φωνή των διανοούμενων αυτού του τόπου να μας σώσει απ' αυτό που λέτε εσείς κατρακύλα; Μήπως απλώς περιορίζονται στην ασφάλεια των γραφείων τους;" Ε, κάπου εκεί τσακωθήκαν όλοι μαζί! Και διανοούμενοι και"λαϊκοί". ΠΛάκα είχε πάντως, για λίγο. Ποιος έχει δίκιο και ποιος άδικο; Μεγάλη κουβέντα, ίσως επειδή δεν υπάρχει σε κάτι τέτοιο πραγματικό "δίκιο και άδικο" αλλά μόνο υποκειμενικές πραγματικότητες. Απλώς θυμήθηκα το περιστατικό και είπα να το αναφέρω... Καλημέρες και φιλιά!

KitsosMitsos said...

Χαχα! Τρελή απορία η τελευταία! Η αυτοκριτική και ο αυτοσαρκασμός δεν έχουν τα όριά τους!!!
Καλησπέρα.

mmexer said...

@ samael
όχι πρέπει... είμαστε!! Ελπίζουμε τουλάχιστον να είναι σωστοί οι αριθμοί που δίνει η ΕΡΤ και να πέρνει κάτι γιατί αλλιώς καήκαμε!
Καλώς μας ήλθες!

@ psykasso
ελπίζω να μην το λες για το STAR :)

mmexer said...

@ radio marconi
Λες να το 'χει αποκλειστικό; Ε όχι θα χάσω την.... κωλοπρωτιά χαχα

@ ny anna
Την είχα δει την εκπομπή... Βρήκα την απάντησή του την πιο χαζή κι από 5χρονο δημοτικού... Δηλαδή αν έκλεψε κάποιος 3 χιλιάρικα εγώ που κλέβω 2 δεν είμαι κλέφτης; Δυστυχώς δεν του το 'χε πει κανείς τότε... Κι έτσι ακόμη συνεχίζει:)

mmexer said...

@ κitsosmitsos
Λες να το κάνουν από αυτοκριτική; Μπα!!! Χλωμό το βλέπω... Εδώ παίζει να μην ξέρουν τι σημαίνει αυτοκριτική. Δεν μαθαίνουν τόσες δύσκολες λέξεις στο STAR :)

Anonymous said...

Τζίτζικας και πεταλούδα

-Τζι τζι τζι και τζι τζι τζι
πεταλούδα πλουμιστή
έλα δίπλα μου και στάσου-
σε ποθώ, σε θέλω, βιάσου!

-Φρου φρου φρου και φρου φρου φρου
τζίτζικα βρωμιάρη φτου!
πώς μπορεί μια πεταλούδα
να φιλεί σου τη μουσούδα;

-Και τι έχω το στραβό
όπου τόσο σ΄απωθώ;
-Είσαι γκρίζος. Εγώ λάμπω
και στολίδι είμαι στον κάμπο!

-Κι εγώ όλο τραγουδώ.
το βιολί μου έχω εδώ
και τον κόσμο ξετρελαίνω
στα μεράκια όταν μπαίνω.

-Όλο τρέχω και πετώ
και δε στέκω ούτε λεφτό.
Συ συνέχεια τεμπελιάζεις-
δε σου μοιάζω, δε μου μοιάζεις.

-Ειμ΄ εγώ τραγουδιστής,
είσαι συ ο χορευτής.
Τι ταιριάζει πιο ωραία
από των δυο μας την παρέα;

-Ω! Αταίριαστοι πολύ
είμαστε-εγώ έχω βγει
από ΄να μικρό κουκούλι΄
συ θα το ΄χεις για κιβούρι.

-Ίδια ειν΄τα δυο αυτά.
Η ζωή όταν τελευτά
ή δεν έχει ακόμα αρχίσει
πράγμα ίδιο για τη Φύση.

-Μία φλόγα εγώ ζητώ
για να πέσω να καώ.
Τζιτζικάκι μου καϋμένο
μόνο αυτό σε κάνει ξένο.

-Μια φορά εσύ αν καείς
η φωτιά μου συνεχής:
αχ! Με καίει κάθε ματιά σου
πιο πολύ απ’ τη φωτιά σου΄

Τζι τζι τζι και τζι τζι τζι
πεταλούδα μου ακριβή
έλα σβύσε το καμίνι
που από σε μονάχα σβήνει!

-Φρου φρου φρου και φρου φρου φρου
τζίτζικά μου έρχομ΄εφτού-
αχ! με σένα είμαι ίδια
σα μου βγάλεις τα στολίδια.

ΓΙΩΡΓΗΣ ΧΟΛΙΑΣΤΟΣ