Saturday, March 15, 2008

Τα 7 κακά της μοίρας μου….

Κυκλοφορεί ένα παιχνίδι που λέει πως πρέπει να γράψεις τα 7 ελαττώματα σου και μετά να το πασάρεις σε άλλους. Η πρόσκληση ήρθε από τον psykasso (τι υπονοείς; Ότι έχω εγώ ελαττώματα;) οπότε είπα να το παίξω με τους δικούς μου φυσικά όρους, τους τηλεοπτικούς…

1.
Οι φίλοι μου είναι πραγματικοί φίλοι, άρα δεν πρόκειται να γίνω ποτέ Μάκης. Εκτός κι αν γίνουν αυτοί οπότε θα τσεπώσω και 5.5 εκατομμύρια ευρώ. Αλλά και Μάκης να γίνω θα ζω σε μια φτωχογειτονιά (βλέπε Εκάλη) οπότε δεν μένω εδώ που είμαι καλύτερα; Φυσάει πολύ εκεί ψηλά!
2. Μου αρέσουν τα Δελτία Ειδήσεων. Από τις 20.00 μέχρι τις 21.00 είμαι με το τηλεκοντρόλ στο χέρι και χαζεύω τις κοκορομαχίες Κακαουνάκη, Τράγκα, Πρετεντέρη. Πιστεύω ότι είναι η καλύτερη κωμική σειρά που υπάρχει στην ελληνική τηλεόραση.
3. Ο σκληρός δίσκος του εγκεφάλου μου έχει αποθηκεύσει απίστευτες πληροφορίες σχετικά με την Τιβι που μου είναι εντελώς άχρηστες και μου άφησαν και τραυματικές εμπειρίες (βλέπε Στέλλα Μπεζαντάκου, προηγούμενο ποστ).
4. Οι φίλοι μου λένε πως είμαι μαζοχιστής. Λέτε να φταίει ότι τα καλοκαίρια πρέπει να δω ένα επεισόδιο του Ρετιρέ για να καταλάβω πως έχουμε καλοκαίρι;
5. Όταν βαριέμαι…. βαριέμαι τόσο πολύ που μπορεί να κάτσω σπίτι και ένα Σαββατοκύριακο κοιτώντας το ταβάνι. Από το να κοιτάς την Τιβι νομίζω ότι μάλλον στα προτερήματά μου θα το έβαζα!
6. Πιστεύω ακράδαντα πως έχω τάσεις σχιζοφρένειας: Δεν εξηγείται αλλιώς ότι θεωρώ πιο ωραία γκόμενα την Έλλη Στάη από τη Φαίη Σκορδά.
7. Έχω αυτό που λένε γαϊδουρινή υπομονή: Μπορώ να κάτσω να δω έως και όλη την εκπομπή του Αρναούτογλου, της Παναγιωταρέα και της Λιβανίου!
…. +1 έχω μόνο προτερήματα που μου ήταν πολύ δύσκολο να γράψω 7 ελαττώματά μου!
Ε αυτά… Τώρα… κράξτε με ελεύθερα!

42 comments:

scoob said...

ΕΤΟΙΜΑΖΕΣ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ, ΓΙ'ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΜΦΑΝΙΖΟΣΟΥΝ???

ΑΝΤΕ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΑΡΧΗ...

[1]

scoob said...

"1 έχω μόνο προτερήματα που μου ήταν πολύ δύσκολο να γράψω 7 ελαττώματά μου!"

ΑΥΤΟ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ....
ΣΟΒΑΡΑ ΕΣΥ ΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ???
ΜΠΡΑΒΟΟΟΟΟΟ

"Ε αυτά… Τώρα… κράξτε με ελεύθερα!"
ΜΜΜΜΜΜ....
ΟΤΑΝ ΜΟΥ ΕΡΘΕΙ ΕΜΠΝΕΥΣΗ ΓΙΑΙ ΟΧΙ????

[2]

scoob said...

"Μου αρέσουν τα Δελτία Ειδήσεων...Πιστεύω ότι είναι η καλύτερη κωμική σειρά που υπάρχει στην ελληνική τηλεόραση."

ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΙ ΑΔΙΚΟ....
ΕΓΩ ΑΠΛΑ ΔΕ ΞΕΡΩ ΤΙ ΜΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΝΕΑ, ΕΙΔΗΣΕΙΣ, ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΚΛΠ

"Οι φίλοι μου λένε πως είμαι μαζοχιστής"

ΑΥΤΟ ΝΑ ΤΟ ΠΡΟΣΕΞΕΙΣ...

"μπορεί να κάτσω σπίτι και ένα Σαββατοκύριακο κοιτώντας το ταβάνι. Από το να κοιτάς την Τιβι..."

ΝΑΙ ΟΝΤΩΣ, ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΧΑ ΣΚΕΦΤΕΙ ΕΤΣΙ...

"έχω τάσεις σχιζοφρένειας:...θεωρώ πιο ωραία γκόμενα την Έλλη Στάη από τη Φαίη Σκορδά."

ΩΧ... ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΙΣΩ...

"Μπορώ να κάτσω να δω έως και όλη την εκπομπή του Αρναούτογλου, της Παναγιωταρέα και της Λιβανίου!"

Ε ΟΧΙ...................
ΠΑΡΑΕΙΝΑΙ γαϊδουρινή Η υπομονή ΣΟΥ...

ΣΕ ΣΧΟΛΙΑΣΑ ΚΙ ΕΓΩ...[μια φορά]
ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ ΤΩΡΑ....

[3]-->απαραίτητο...that's me...

mmexer said...

ΩΧ! Κακή αρχή θα χω!!! Να δεις που θα πέσει πολύ κράξιμο στο κείμενο αυτό :)

Έχω κάνει ανάλογο σχόλιο στο μπλογκ σου για να περάσεις απ' εδώ να τα ψάλεις ένα χεράκι :)

scoob said...

"ΩΧ! Κακή αρχή θα χω!!!"

ΤΙ? ΕΠΕΙΔΗ ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΕΓΩ???
ΚΑΛΑΑΑΑΑΑ

"Έχω κάνει ανάλογο σχόλιο στο μπλογκ σου για να περάσεις απ' εδώ να τα ψάλεις ένα χεράκι"

ΑΝΑΛΟΓΟ ΜΕ ΤΙ??????
ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΤΑ ΨΑΛΩ????

Νικόλαος Παπουτσής said...

Κάτω-τα χέρια-από-τον-mmexer!

Κάτω-τα χέρια-από-τον-mmexer!!

Κάτω-τα χέρια-από-τον mmexer!!!

χαχαχαχαχα!!!

mmexer μην ακούς κανέναν

κανε εσύ την δουλειά σου

και δώσε μας φιλτραρισμένη τηλεόραση!!!

κάλο Σαββατοκύριακο φίλε μου!!

τσίου!!!

scoob said...

"Κάτω-τα χέρια-από-τον-mmexer!"

ΤΙ ΜΥΓΑ ΣΕ ΤΣΙΜΠΙΣΕ ΤΩΡΑ ΕΣΕΝΑ??
ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΞΕ ΚΑΝΕΙΣ...

πατρινια said...

ousiastika ena kako exeis....
eisai polu thleorasakias!!!

apo thn allh omws auto einai kalo gia emas pou den vlepoume polu tv... mas kaneis plhrh anafora...
alla mhn kaeis kiolas gia na mathainoume emeis tis teleutaies ekselikseis...

akou k ligh mousikh...
piase melwdia... (pou elege k h diafhmish...)
:-)))

speres!!!!

scoob said...

"apo thn allh omws auto einai kalo gia emas pou den vlepoume polu tv... mas kaneis plhrh anafora..."

ΣΩΣΤΟ...ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΧΑ ΣΚΕΦΤΕΙ ΕΤΣΙ...
ΕΓΩ ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ?? ΜΑ ΚΑΘΟΛΟΥ ΟΜΩΣ...

scoob said...
This comment has been removed by the author.
b|a|s|n\i/a said...

μα είναι πιο ωραία η Στάη! για το 2ο μόνο, ελπίζω να μην έχεις και ήχο γιατί πλέον οι φωνές τους και μόνο είναι απίστευτα φορτικές.
καλό βράδυ!

Τσούγδω said...

Τα δελτία ειδήσεων είναι όντως η καλύτερη κωμική σειρά. Όμως κάτι ξέχασες... Δε βλέπεις Μαριάνα Πυργιώτη; Τώρα που έφυγε η Μάρα είναι μία όαση! Τη βλέπεις και σφίγγεται κάθε φορά που λέγεται κάτι για τη ΝΔ και πιέζει τον εαυτό της να πει κάτι σχεδόν αντικειμενικό πιο πολύ και από το Χατζηνικολάου!
ΥΓ: Παρόμοια λίστα έχουμε, με μία διαφορά: ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΡΕΤΙΡΕ!

mmexer said...

@ scooby-doo
Χμ... είπαμε μου αρέσει το παιχνίδι αλλά μην γ...σουμε και το blog μου με αυτό! Αρκεί το δικό σου, το bestof του Τόλη (;)!!!!

@ karaflokotsifas
Έτσι... γιατί η υποστήριξη έρχεται εκ των άνωθεν :) χεχε Ευχαριστώ! Επίσης!

mmexer said...

@ patrinia
Μπα! Δεν είμαι τηλεορασάκιας.... Αν ήμουνα νομίζω θα είχα 2 κείμενα κάθε μέρα τουλάχιστον!!!! Τόσα πολλά έχει η τιβί για σχολιασμό!

@ b|a|s|n\i/a
χμ... λες να χει περισσότερο ενδιαφέρον χωρίς ήχο; Να το δοκιμάσω Δευτέρα και θα σου πω!!! χαχαχα

mmexer said...

@ tsougdw
Α σε παρακαλώ το Ρετιρέ είναι ένα με το καλοκαίρι.... Δες και στις "Ελληνικές Σειρές" τα σχόλια μου για τη σειρά! :)
Μου αρέσουν οι καβγάδες της με τον Λιαρέλη που κάποια στιγμή ξεχνιέται και σταματάει στο μέσο ο καβγάς γιατί αποφασίζει να είναι αντικειμενική! χαχαχαχα

iLiAs said...

..για το 7 πρέπει να πάρεις και βραβείο γενναιότητας :)

Καλημέρα :)

Σοφία said...

... και ανδρείας θα έλεγα!!!

b|a|s|n\i/a said...

κι άλλο παίγνιο σε περιμένει...:)

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Το 7 είναι το καλύτερο!!

Δηλαδή εσύ τώρα έβαλες τα μειονεκτήματά σου στο mmexer και βγήκε αυτό το αποτέλεσμα;

Κώστας said...

Εγώ όταν βλέπω ρετιρέ θέλω να σπάσω την τιβί! Τι κουραστικό πράγμα Θεέ μου!

mmexer said...

@ ilias

@ σοφία

Λέτε ε; Μπα η γενναιότητα και η ανδρεία είναι στα προτερήματά μου οπότε ας είμαι μετριόφρων και δεν θα τα αποδεχθώ χαχαχαχαχαχαχα

mmexer said...

@ b|a|s|n\i/a
Ευχαριστώ για την πρόσκληση... Πολύ περίεργο παιχνίδι όμως... Θα το κάνω εννοείται :)

@ akon
Είπα να τα κάνω πιο mmexer. Δεν πέτυχε η συνταγή ε; Το ξέρω... ποτέ δεν ήμουνα καλός στη μαγειρική! χαχαχα

mmexer said...

@ κώστας
Είναι... Αλλά είναι συνάμα και μια ιστορική σειρά... Έχει τα σκήπτρα της μακροβιότερης σειράς σε επανάληψη χαχαχαχα Δες και σχόλιο μου στις ελληνικές σειρές!

osela said...

εννοείται ότι η στάη είναι καλύτερη από την σκορδα!!!

πατρινια said...

"h stah kaluterh apo th skorda!"

polloi to eipan....
tha me trelanete?
pare th mia xtupa thn allh einai....
h skorda exei wraio swma alla oxi wraia mourh...
alla opws kai na to kaneis einai nea!
h stah htan wraia sta niata ths...
twra einai kinhth diafhmish tou foustanou....

Κώστας said...

με με χερ
κι εγώ μαζί σου για την Στάη...

Βίτσια είναι αυτά τι να κάμεις ;)

APSOY said...

LOL.
Αυτό με το Ρετιρέ το παθαίνω κι εγώ.
Και όχι τίποτ' άλλο...
Δεν την αντέχω αυτή τη σειράαααααα!
:D

Anonymous said...

Τέλειος, απλά τέλειος!

;)

mmexer said...

@ osela
lol αρχίζω να πιστεύω πως δεν είμαι μόνος χαχαχα

@ patrinia
Ναι, ενώ στη Σκορδά είναι όλα δικά της... Δεν έχω και πρόχειρο βίντεο από ΤV Μακεδονία να δεις πως ήταν :)

mmexer said...

@ κώστας
Έτσι... έτσι! Να γίνουμε πολλοί! Βόουτ φορ έλλη χαχαχα:) Τελικά είμαστε πολλοί οι βιτσιόζοι χεχε

@ apsoy
Μπα, κανείς δεν την αντέχει.. Αλλά άλλο να την βλέπεις χαχαχαχα

mmexer said...

@ freedula
7 ελαττώματα έβαλα κι ακόμη τέλειος; λολ τι άλλο να κάνω να πιστέψετε ότι είμαι κακός άνθρωπος χαχαχαχαχα

Strahd said...

LOL!!!

Και νόμιζω πως εγώ ήμου περίεργος. :P

Tα φιλιά μου και τις καλημέρες μου :)

irene said...

αν ξαναβάλουν το ρετιρέ επανάληψη θα σβήσω το σταθμό στο λέω!!

Σοφία said...

Εσύ ελαττώματα; Δεν το πιστεύω!
Καλό απόγευμα mmexer!

Νικόλαος Παπουτσής said...

Καλή μας βδομάδα
φίλε μου!!!

Και όπως πάντα....με
καλή τηλεόραση

ααααχαχαχαχαχααα!!!

τσίου!!!

patsiouri said...

ΡΕ-ΤΙ-ΡΕ!!!!!!!!!!
Ο Ιασονας και η Ελένη ήταν τα πρότυπά μου!
Έτσι θέλω να γίνω και όταν παντρευτώ (να δώσει ο Θεός Παναγία μου...)
Με τέτοια πεθερά!

irene said...

έμαθα ο μακης πούλησε την εφημερίδα για κάτι 12 εκ €;;;
κ ξαναρωτώ , υπάρχουν τόσα χρήματα;;;
στην έκαλη έμεινε για να είναι κοντά στην γιαγια κ τον παππού , εντάξει;;;

scoob said...

mmexer,
EIXA ΑΠΟΡΙΑ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΤΟ ΝΑΜΕ ΣΟΥ......
...ΚΑΙ ΜΟΥ ΗΡΘΕ ΦΛΑΣΙΑ(!)

ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΣΕ mme[ΜΜΕ] xer[XEROLAS]???
Ε? Ε? ΕΙΜΑΙ ΚΟΝΤΑ??

mmexer said...

@ strahd
Έτσι να μπαίνεις στο μπλογκ μου να παίρνεις θάρρος χαχαχα

@ irene
Καλοκαίρι χωρίς ρετιρέ.... είναι σαν σαλάτα χωρίς φέτα!! :)

@ graso
Μα είδες; Συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένεις!

mmexer said...

@ karaflokotsifas
Εμ... αυτό είναι το ζητούμενο... Μόνο που τους πέφτει κάπως βαρύ... ειδικά για βράδυ.... το τρώνε μεσημέρι με όλα τα σούργελα!

@ patsiouri
Γι αυτό αγαπάω ΡΕΤΙΡΕ Μιλάει πάντα στις καρδιές μας χαχαχαχα

mmexer said...

@ irene
Έλα μωρέ για κάτι ψιλά κι εσύ τώρα... Πιο πολλά από τα 5.5 εκατομμύρια πάντως του Θέμου:)

@ scooby-doo
Αν το δω απ' τη θετική του πλευρά... τότε ίσως... Ψάξτο λίγο ακόμη.... Δεν ξέρω αν βοηθάει καμιά φωτό που έχω... :)