Friday, January 4, 2008

Ελλάδα γεια σου... με τα ροζ μπριγιάν σου!



Απ’ τη μια ο Ζαχόπουλος και η 35χρονη, απ’ την άλλη ο Πασχάλης και η 43χρονη. Έτσι και βάλεις την Τρέμη να παρουσιάσει το Super Star και την Λαμπίρη τις Ειδήσεις του MEGA ούτε που θα καταλάβεις τη διαφορά.
Η Ελλάδα ζει επιτέλους την αποθέωση του Ροζ!
Ο ουρανός πλέον γίνεται ροζ, η Μπάρμπι βρίσκει επιτέλους τη χώρα που της ταιριάζει και ο ΑΝΤ1 δικαιώνεται με το ροζ χρώμα που διάλεξε σαν φόντο στο λογότυπό του και το γνωστό άσμα "ρούχα μαζί που πλύθηκαν κι έχουνε γίνει ροζ" χρήζεται ως ο νέος μας εθνικός ύμνος!!!
Τέλος, η σημαία μας αλλάζει επιτέλους χρώμα....

17 comments:

Anonymous said...

φούξια είναι

mmexer said...

Μια μικρή αχρωματοψία την έχει η tv μου... το παραδέχομαι :)

Πάντως κάτι ήξεραν στον ΑΝΤ1 εμένα δεν μου το βγάζεις απ' το μυαλό :)

ctrl-alt-backspace said...

Δεν είναι δικαιολογία αυτή, παραπληροφορείς τον κόσμο. Ντροπή σου!!!

mmexer said...

Σιγά μωρέ που ξέρει να ξεχωρίζει ο Λάτσιος το φούξια απ το ροζ...
Τι σκατά η Μενεγάκη του το πρότεινε; χαχαχα

oKyrios said...

Pig ζωή, Pink TV

σσσσ η πατρίδα κοιμάται, τι φωνάζεις θέλεις να ξυπνήσει κανείς?

Καληνύχτα

Feidias said...

σσσσ η πατρίδα κοιμάται, τι φωνάζεις θέλεις να ξυπνήσει κανείς?
είπε okyrios.
Καλά είπε και να στο ξαναπώ κιεγώ πως τζάμπα τα λες ακριβώς γιατί η "Ρούλα ψάχνει ακόμα τον αλβανό",γιατί μας ενδιέφερε πολύ να μάθουμε αν ο Ζαχόπουλος που γαμώ το κέρατο μου,είναι ακόμα άνθρωπος κι όχι σκυλί και χαροπαλεύει,είχε το κιλοτάκι της"κυρίας"στο στόμα και καιγόμασταν επίσης να ξέρουμε πια άφησε έγκυο ο Πασχάλης και για το νόθο του παιδί!
Εμείς μπορούμε να κλείσουμε τα μάτια και να βγάζουμε κραυγές οργής και απελπισίας για τη κατάντια της χώρας?Μπας και ακούσει κανενας?Ή ας σιωπήσουμε θλιμένοι κι ας γράψουμε,ας ζωγραφίσουμε,ας μιλήσουμε έξω,στα παιδιά μας,μεταξύ μας για κάτι που θα μας φέρει λίγο ψηλότερα από τη γη,έτσι που τη καταντήσαμε,να έχουν και μια ελπίδα κι οι γενιές που έρχονται.
Δεν γνωρίζω το πρόβλημα που αντιμετώπισες στις γιορτές αλλά θέλω να σου πω ότι όλα περνάνε φίλε μου,άλλα αφήνοντας βαθύτερα κι άλλα όχι τόσο σημάδια,πάντως περνάνε κι η ζωή μας σπρώχνει και συνεχίζουμε!¨Ο,τι κι αν είναι εύχομαι δύναμη και κουράγιο πάντως φίλε μου,άνθρωποι είμαστε και ξέρουμε από δύσκολα και κλάμα κα πόνο,και δυστηχώς έχυμε τη τάση αυτά που πονάνε να θυμόμαστε πιο έντονα,ίσως να είναι ο ΄πονος τελικά δυνατότερος από τη χαρά,είμαστε και τραγικός λαός βλέπεις!
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΙ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΠΟΥ ΠΟΝΕΣΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΧΑΡΑ ΣΥΝΤΟΜΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΥ ΑΛΛΟΥ ΠΟΥ ΔΕ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ!

ΩΣΗΕ said...

...στο τέλος θα μου την ξυπνήσετε και ποιος την πιάνει μετά. Θα σας μαλλώσω. Όλοι στις μύτες των ποδιών... σσσσ, νάνι νάνι το παιδί μας κάνει, λαλαλαλαλα, όλα καλά κι όλα ωραία, λαλαλαλαλα, μια φορά κι ένα καιρό ήταν κοπελίτσα που φορούσε πάντα ένα ροζ σκούφο...
και ζήσαν αυτοί καυλά κι εμείς καυλίτερα.

buenos días χχχχχ

Skouliki said...

ηρθα και εγω να το σουργελεψουμε τελειως το χρωματακι

πουφ... θελω καφε ...

καλημερα και φιλι στα μουτρα ετσι για να δινω θεμα σε cdακια

Βλαμμενος said...

λίγο γκει μου φαινεται η σημαια αλλα ο καθενας με τα γουστα του..

Καλη Χρονια....

ctrl-alt-backspace said...

Gay θα ήταν αν ήταν ροζ, τώρα είναι φούξια. Ή μήπως ο Ευαγγελάτος το μοντάρει το βίντεο; (άθλιο ε; αυτό μου 'ρθε)

mmexer said...

@ okyrios

Λέω μήπως γίνει κάτι... αν και χλωμό.... Εν τέλει καλύτερα να ξελαρυγγιάζεσαι από το να κρατάς τη φωνή στεντόρια :)

mmexer said...

@ feidias

Ε... νομίζω πως θα προτιμήσω την κραυγή απ' τη σιωπή. Πάλι η σιωπηλή κραυγή δεν μου ταιριάζει :)
Τόσα χρόνια σιωπής δεν καταφέραμε τίποτα ας φωνάξουμε και λίγο μπας και δούμε λίγο φως! Θα εκτονωθούμε αν μη τι άλλο :)

Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές αν και αυτό "το αδοκίμαστο, το απ' αλλού φερμένο δεν το αντέχουν οι άνθρωποι" που λέει κι ο ποιητής και η αλήθεια είναι πως με τρομάζει! Να 'σαι καλά, τα λόγια σου μου δίνουν δύναμη... Εύχομαι ότι καλύτερο και σε σένα!

mmexer said...

@ ωσηέ

Λίγο αντιφατικό μου ακούγεται σε σχέση με το όνομα που με παραπέμπει στον προφήτη Ωσηέ, που είχε ζήλο για το Θείο Νόμο...

Θα μου πεις τώρα για το θείο Νόμο και όχι το Θείο Ζαχόπουλο (κατά το "έλα στο Θείο"...)

Ωραίο το παραμύθι... λες να 'χει και συνέχεια; :)

mmexer said...

@ skouliki...
Πάει με το χρώμα των μαλλιών σου :)

@ βλαμμένος
Πάντως όχι τα δικά μου σε διαβεβαιώ:)

@ minustv
Προσυπογράφω... Εύγε minus: Η αυτογνωσία είναι προτέρημα χαχαχα

ΩΣΗΕ said...

συνέχεια; τη γράφουμε σε χρόνο ντετε!

Όσο για την αντιφατικότητα... έπεσες σε περίπτωση!

? said...

τελικά δε ζούμε στην εποχή της πληροφορίας αλλά στην εποχή της κλειδαρότρυπας!

mmexer said...

@ ωσηέ
Θα σκεφτώ μια πικάντικη ιστορία και θα σου πω χεχε :)

@νίκος κ.
Δυστυχώς... Big Brother is watching you!