Monday, May 21, 2007

Μια πρόταση κάνουμε…

Να τα μας πάλι!!! Πόσες μέρες ρε παιδιά από την τελευταία ανανέωση; @@@ Αυτό θα είναι το θέμα μου κάθε φορά; Ε μα, καταντάει γραφικό @@@ Τόσο γραφικό που ξεπερνάει και τις ατάκες του Ηλία Ψινάκη! @@@ Είπαμε έκανε αίσθηση με τις ατάκες μια φορά κι ένα καιρό (ποιο καιρό;) αλλά πλέον δεν αντέχετε στο ριαλιτοπαίχνιδο του ΑΝΤ1 @@@ Καλά γενικότερα δεν αντέχετε το «Ελλάδα έχεις ταλέντο», αλλά λέμε τώρα @@@ Κι αυτή η Ματθίλδη Μαγγίρα… Τι να πω! Σαν να βλέπω τη Μαρία την άσχημη σε επανάληψη! @@@ Ποιος κάνει την άσχημη; Μην με βάλεις να σου πω και δεν είμαι κακός άνθρωπος! @@@ Τόσα και τόσα συνέβησαν από την τελευταία φορά που τα είπαμε, που δεν θα χωράνε στο μπλογκάκι μου @@@ Τι ευρωπανηγύρι ζήσαμε, τι ειδήμονες και αηδήμονες να περνάνε από τα πάνελ και να σχολιάζουν, άλλο να σας τα λέω κι άλλο να τα βλέπετε! @@@ Κι αυτό με την Μπακοδήμου και την Μακεδονία; Έλεος ρε παιδιά! Μέχρι και ερώτηση στον Αντώναρο έγινε γι’ αυτό το θέμα! @@@ Πάλι καλά που η Γιουροβίζιον είναι πάντα στην ατζέντα της κυβέρνησης και ήταν ενημερωμένος ο έρμος. @@@ Πάντως πρώτη φορά δεν είπε ένα «Δεν γνωρίζω, δεν απαντώ» @@@ Μα αυτός δεν είναι (αναπληρωτής) κυβερνητικός εκπρόσωπος, έρευνα της MRB για όλα τα θέματα είναι!! @@@ Ρε παιδιά 2 Τρίτες τώρα χωρίς δελτία ειδήσεων και ενημερωτικές εκπομπές εμένα τώρα γιατί μου βάζει ιδέες; @@@ Να το καθιερώσουμε; Έτσι! Κάθε Τρίτη να μην υπάρχουν ούτε δελτία ούτε εκπομπές! @@@ Μας χρειάζεται, σκεφτείτε το!! @@@ Ξεκίνησε δειλά -δειλά τις εμφανίσεις στο κεντρικό έστω στα Σαββατοκύριακα και ο Χρήστος Βασιλόπουλος. @@@ Πως μου φάνηκε; @@@ Σαν να βάζεις την Μαρία Μπεκατώρου να παρουσιάζει τον Καφέ με την Ελένη! Αυτό! Κι όποιος κατάλαβε, κατάλαβε! @@@ Κι αυτό με τους Τσίμα – Ζαχαρέα στην παρουσίαση δεν το ξανασκέφτεστε εκεί στην Κάντζα; @@@ Δηλαδή όποιος έχει ένα κοννέ (Χουλιάρας-Τσίμας) κοτσάρουμε και μια συμπαρουσιάστρια –να κλείσουμε και κανένα στόμα- και άντε καθαρίσαμε; @@@ Κύριε Κοντομηνά δεν τους συμμαζεύετε λιγάκι, λέω εγώ; @@@ Άντε και καλή μας βδομάδα @@@

No comments: